>> REGISTRATI
EMAIL: materiale@montaguto.com
Montaguto.com: Forums

Montaguto.com :: Leggi il Topic - Maddon e che paur'
 FAQFAQ   CercaCerca   Gruppi utentiGruppi utenti   ProfiloProfilo   Messaggi PrivatiMessaggi Privati   LoginLogin 

Maddon e che paur'

Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Ricordi
Precedente :: Successivo  
Autore Messaggio
minguccio
Montagutese D.o.c.
Montagutese D.o.c.

MessaggioInviato: Gio Apr 16, 2009 11:20 pm    Oggetto: Maddon e che paur' Rispondi citando

"Mingu' auzatt cha ai purta' la culazion a'patrt. Patrt a ijut a la Funtan La' Noc'.Aiut't cha s'no s'fac tard." Quest ern l'parol d'Mamm

Pigliav na' spasett d'p'pciell fritt chu doij patan, nu poc d'vntresch' e na mezz panell d'pan e scapp a la Funtan la' Noc'.
Lu problem n'er cha m'aveva aiuta'; lu problem er cha avev passa p'lu Campsant. Maddon e che paur!
Li tacc ma'rrivavn n'cul. N'ne' tant facil a scappa p'quir trattur'. Stevn' pret e ptrocc'l' a'do' vid a vid. Nu par d'vot pur l'dnocchij ann passat li uaij.
Ma na paur. Stevn nu par d' cpriess e quann mnav lu vient facevn' nu rmor' brutt. Ij fin a ogg sul a' pnsa' m'cac sott.
Quann s'facev nott uuu mamma mij e che cacarell.....
P'ogg bast cha s'no m'fazz sott nata vot Wink Wink Wink Wink

marymoon
Montagutese D.o.c.
Montagutese D.o.c.

MessaggioInviato: Ven Apr 17, 2009 8:41 am    Oggetto: Rispondi citando

Laughing Laughing minguccio continua con i tuoi racconti, riesci a "strappar" sorrisi anke da lontano.. con la sola forza delle parole in montautes e con i racconti ancora vivi nel tuo cuore!

soniam
Montagutese D.o.c.
Montagutese D.o.c.

MessaggioInviato: Ven Apr 17, 2009 7:46 pm    Oggetto: Rispondi citando

questo topic mi piace molto.io starei ore ed ore ad ascoltare i racconti antichi. Wink

mikey
Site Admin
Site Admin

MessaggioInviato: Sab Apr 18, 2009 3:58 pm    Oggetto: Rispondi citando

A chi lo dici... marò, sta storia è bellerrima!!! Very Happy

soniam
Montagutese D.o.c.
Montagutese D.o.c.

MessaggioInviato: Gio Apr 23, 2009 2:58 pm    Oggetto: Rispondi citando

MINGU' DAI RACCONTA !!!CHISSA' QUANTE STORIE BELLE HAI DA RACCONTARE DELLA TUA INFANZIA.
C'E' UN SIGNORE ANZIANO CHE QUANDO VA DA MIO PADRE SI METTE A RACCONTARE LE STORIE VERE PASSATE ALLA MASSERIA DI LI MENGA DOVE ORA E' DI MIO PADRE . RACCONTA SEMPRE CHE QUANDO C'ERANO I TEDESCHI UN MONTAGUTESE ORMAI CREDO MORTO RUBO' DELLE ARMI E LE NASCOSE NEL BOSCO DI SAVIGNANO .FU ARRESTATO PER QUESTO MA QUELLE ARMI NON SONO MAI STATE RITROVATE NONOSTANTE I TEDESCHI SETACCIARONO IL BOSCO.
BEI RACCONTI E NONOSTANTE IO SIA ANZIANOTTA MI PIACCIONO MOLTO. Wink

geppino
Attratto
Attratto

MessaggioInviato: Lun Giu 29, 2009 8:52 pm    Oggetto: Rispondi citando

ricrdo quando si giocava a papagillon nanz a lu palazz d'lu miedc
nella piazzetta eravamo davvero parecchi
e quant'livid cu lu nudgh umpont a lu fazzulett
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
minguccio
Montagutese D.o.c.
Montagutese D.o.c.

MessaggioInviato: Mer Set 30, 2009 1:55 pm    Oggetto: Rispondi citando

Sicur er lu mes d'sttembr o ottobr, mo n'm ricrd tant buon. Com fai chiu` vcchiariell l'cos s'abbian a nfusca` nu poc. La memorij nn'e` com na vot sai?
Er tiemp d' taglia lu grandinij e p' ij annaz e dret da ando NDRIAN er luntan allor Patrm o Mamm dcevn cha staser c'addurmim qua` e n'turnam a mntaut.
Ij er nu uagliunciell. E che cuntantezz, staser s' dorm for miezz a lu grandinij. Ma com sabbiav a fa nu poc scur arrvav la paur. Patrm o Mamm facevn lu fouc e prparavn com nu liett p'nterr e dcevn "E ora d'dorm cha duman mattin abbiam priest a taglia, prim cha esc lu sol"
La cuntantezz n'lu saccij ando s'n iev, pcche` tnev na cazz d'paur. L'albr parevn com a cert mustr, l'nuvl ernd come a diaul n'ciel, lu vient cha mnav sembravn tanta rumor stran. Maddonn mia e che paur...m'cac sott su a pnsarc`......

minguccio
Montagutese D.o.c.
Montagutese D.o.c.

MessaggioInviato: Lun Feb 18, 2013 8:34 pm    Oggetto: Rispondi citando

Maddon e che pulvin cha fac...n`s ferm nu mnut. Muglierm a ditt "che cazz vaij truenn e lu mes d febbraj a lu canad"
Asstat qua dint la cucin e uard for com men e men senza fermars nu minut, madonn e con iocch. La cap s n vac luntan luntan. Li pnsier s n vann a la MUNTAGN a lu puter d Z` Mnguccion. E pcche` s n vann la? Fors e la vcchiaj cha sa abbia a fa sent? No! E Z Giuann Lu Cor cha sa fatt sent dint a sta cap. Er lu mes d Gennaij, tanta tiemp fa`......e quas com na memorij perz ma, n lu sacc pcche` sa fatt viv. Pulviniav quas com a ogg, sul cha n facev fridd com a qua. " Mngu` iamm, iamm cha iam a mett toij tagliol a do` Z Mnuccion" Na voc cha s na iut maij dint a la cap mij. Com m manch Z Giua`!
Vcin a la met d paglij paramm l Tagliol e c`ammuciamm. Li passariell tnevn na fam. Bamm! Scapp Mngu cha le chiappat. Che cuntantezz, nu uagliunciell d diec o undc ann che acchiappav passariel chu Giuann Lu Cor. Lu riest e quas con mu suonn cha n`t ricuord. Z Giua`speriam cha ogn ann fac nu poc d pulivin....

fireblade
Montagutese D.o.c.
Montagutese D.o.c.

MessaggioInviato: Mar Feb 19, 2013 11:09 pm    Oggetto: Rispondi citando

...natu par d "scut liat" com a quess e c fajie mett a chiangjie...quanta ann ca ann passat...Mngù, s nu diaul...un abbraccio.
Torna in cima
Profilo Messaggio privato
minguccio
Montagutese D.o.c.
Montagutese D.o.c.

MessaggioInviato: Mer Mag 01, 2013 2:20 am    Oggetto: Rispondi citando

come al solito mi trovo davanti a stu cazz d`computer e abbij a pnsa` a tanta cos. Muglierm a sciut, Sandra sa iut a colc, Luke, lu piccul n` c` stac....e ij qua cu lu can asstat a fianch abbij a pensa` a li iurn passat.

Ogg e`stat na iurnat d sol; la chiu` bell d`aunn. Agg sta a lu spdal p m tra` duij dint cha seven fatt chiu viecchij d me. Mann mist a dorm p doij or e po` mann mannat a cas chu l pinnel p lu dolor. Magg` pigliat doij e fors song l pinnel che m fann scriv st cazzat ogg. Chissa`? Ma o pinnel o no teng na voglij d scriv. E si la tnev sta voglij quann iev a la scol! Lu maest Curatolo m`avvess mist pur Diec ma, la voiglij allor nu lu sacc ando` stev.

Ann passat tant ann e n sacc pcche` lu Maest Curatolo s fav viv dint a sta Cap Tost. Mamm semp accussi dicev: n si stubbt, tien la capa tost. Da ntann e fin a mo` lu Maest ognij tant lu ved e m fac vni` la pell d gallin. E stat e e` ancor dint a lu cor mij. Pcche`? Ij vav semp truenn li pil dint a l`uov.
A la mattin quann iemm a lu Municipj a piglia` l leun p la stuf e l purtav a la scol e lu Maest Curatolo m dicev " Del Core oggi tu accendi la stufa" Che onore!!! Che memorie!! Cose semplici che rimangono con te per una vita. Grazie Maestro!!! Mi Manchi Sad

mikey
Site Admin
Site Admin

MessaggioInviato: Mer Mag 01, 2013 10:11 am    Oggetto: Rispondi citando

Sei un grande, Mngu! Ja, scriv cocche ata cos ca m piac d legg cos d li tiemp antic a Mundaut!!!!

crtntn
Attratto
Attratto

MessaggioInviato: Gio Mag 02, 2013 9:55 am    Oggetto: Rispondi citando

Uagliò.... M'ngu.... tu mi fai semp emozionà quann scriv quacche cos
oggi pò quann agg lett ca tu t'arrcuord ancor d Papà mio me fatt quas chiang.......
io so sicur ca assi nun teniv la cap tost quer che è fatt e che è criat lloch nun lu facciv e perciò meglije accussì.... e vuol dire ca assì papà t ven a truv spiss e cuntent pur iss.......
Si lu meglije....... t' vuless abbrazzà...

Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi    Indice del forum -> Ricordi Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 1

Vai a: